Megan Fox Naked

Program won’t cover 9/11 responders for cancer

By Katie Silver, CNN
http://edition.cnn.com/2011/US/07/26/new.york.trade.center.cancer/

Rescue workers search for survivors in the rubble of the World Trade Center in New York.

New York (CNN) — Workers who were involved in the response to the World Trade Center attack will not have their cancer treatments compensated under a program set up after September 11, according to a controversial decision released Tuesday by the World Trade Center Health Program.

There is inadequate “published scientific and medical findings” that a causal link exists between September 11 exposures and the occurrence of cancer in responders and survivors, program Administrator John Howard said in a statement.

The decision forms part of the first periodic review of what the James Zadroga 9/11 Health and Compensation Act will provide.
After a lengthy battle, President Obama signed the $4.2 billion legislation in January to provide health care for those who helped clear the rubble and search for human remains at the World Trade Center site in New York.

“As new research and findings are released, we will continue to do periodic reviews of cancer” for the program, Howard said, with the next review expected in early to mid-2012.
Some of the New York lawmakers who originally hailed the legislation are now speaking out against the exclusion of cancer.

“As the sponsors of the Zadroga Act, we are disappointed that Dr. Howard has not yet found sufficient evidence to support covering cancers,” Democratic Reps. Carolyn Maloney and Jerrold Nadler and Republican Rep. Peter King, who wrote the act, said in a joint statement.

“This is disappointing news for 9/11 responders and survivors who tragically have been diagnosed with cancer since the attacks and are suffering day to day and awaiting help,” they said.

“So many people have gotten such rare cancers — and at such young ages — that it seems obvious there must be a link,” Democratic Sen. Charles Schumer said in a statement.
He labeled the report “premature” and said revision will “demonstrate that those who were exposed to the witches’ brew of toxins at ground zero have developed serious illnesses, including cancer, and deserve justice.”

Many survivors are similarly disheartened.

“It’s very disappointing, very heartbreaking,” said Reggie Hillaire, who was diagnosed with multiple myeloma cancer in 2005.

Doctors told the New York police officer, who’s 34, that developing such a cancer was “really, really rare so young.”

“I’ve met so many people who were police officers at the same time who have these cancers, and we’re all about the same age.”

Hillaire, who worked at the site for 11 days and then at the Staten Island Landfill for 63 days, has also been diagnosed with thyroid cancer.

Cancer treatment being covered by the program “would have brought some closure. … It feels like it’s never going to end,” he said.

“It’s very unfortunate. My doctors think (the cancer’s) directly linked” to the September 11 exposure, said Al Schille, a New York Police Department detective who also suffers from multiple myeloma cancer.

Britney Spears Gangbang Video

Psyche!

from Washington’s Blog

http://georgewashington2.blogspot.com/2011/07/federal-reserve-attorneys-admit-that.html

Federal Reserve Attorneys: Fed Banks Are “Not Agencies” But “Independent Corporations” With “Private Boards of Directors”

 

noted yesterday that the Federal Reserve has admitted that its 12 member banks are private – not governmental – entities.

Reader Siesta00000 sent me the following post with links to C-Span video of two of the Federal Reserve’s senior counsel stating in court that this is true [I’ve edited for readability]:

 

During the second circuit court of appeals case for FOX News & Bloomberg v. Board of Governors lawyers in defense of the Fed make some revealing statements during the arguments. At about 13:45, the Fed lawyer stated:

“We do not believe the Federal Reserve Board is an agency, the Board of Governors, . . . the Federal Reserve Bank excuse me.” (He made the mistake of saying the Federal Reserve Board when he meant the Federal Reserve Bank.)

***

He admitted the Federal Reserve Banks were not Federal Agencies in a court of law. Watch the lawyer’s statement: here 

Another Federal Reserve lawyer goes further at 44:22 to state:
 

[The Federal Reserve Banks are] independent corporations [which carry on the day-to-day operations. But emergency lending must be approved by the Federal Reserve’s Board of Governors.]

Watch the lawyer’s statement: here.

At 46:23, the lawyer … stated:

[The Federal Reserve Banks are] not agencies [and they have] private board of directors.

The most [interesting] evidence is in this clip: here.

As a reader notes:

They want to be, or rather want to ‘seem to be’, government entities in the public eye when it suits them, but then they claim in court they’re in fact privately owned and don’t have to follow the same rules as governmental institutions (i.e audits) when the government tries to intervene or regulate.

A very intelligently set-up organisation, blame government when it suits them, then hide from government when they need to be audited.

New Court Filing Reveals How the 2004 Ohio Presidential Election Was Hacked

 

Monday 25 July 2011
by: Bob Fritakis, The Free Press | Report

Tomas Rueda, of the Hispanic Republican Club of Cleveland, a poll challenger, monitors voting at a polling site in Cleveland on Election Day, Tuesday, Nov 2, 2004. (Photo: Andrea Mohin / The New York Times)

A new filing in the King Lincoln Bronzeville v. Blackwell case includes a copy of the Ohio Secretary of State election production system configuration that was in use in Ohio’s 2004 presidential election when there was a sudden and unexpected shift in votes for George W. Bush.

The filing also includes the revealing deposition of the late Michael Connell. Connell served as the IT guru for the Bush family and Karl Rove. Connell ran the private IT firm GovTech that created the controversial system that transferred Ohio’s vote count late on election night 2004 to a partisan Republican server site in Chattanooga, Tennessee owned by SmarTech. That is when the vote shift happened, not predicted by the exit polls, that led to Bush’s unexpected victory. Connell died a month and a half after giving this deposition in a suspicious small plane crash.

Additionally, the filing contains the contract signed between then-Ohio Secretary of State J. Kenneth Blackwell and Connell’s company, GovTech Solutions. Also included that contract a graphic architectural map of the Secretary of State’s election night server layout system.

Cliff Arnebeck, lead attorney in the King Lincoln case, exchanged emails with IT security expert Stephen Spoonamore. Arnebeck asked Spoonamore whether or not SmarTech had the capability to “input data” and thus alter the results of Ohio’s 2004 election. Spoonamore responded: “Yes. They would have had data input capacities. The system might have been set up to log which source generated the data but probably did not.”

Spoonamore explained that “they [SmarTech] have full access and could change things when and if they want.”

Arnebeck specifically asked “Could this be done using whatever bypass techniques Connell developed for the web hosting function.” Spoonamore replied “Yes.”

Spoonamore concluded from the architectural maps of the Ohio 2004 election reporting system that, “SmarTech was a man in the middle. In my opinion they were not designed as a mirror, they were designed specifically to be a man in the middle.”

A “man in the middle” is a deliberate computer hacking setup, which allows a third party to sit in between computer transmissions and illegally alter the data. A mirror site, by contrast, is designed as a backup site in case the main computer configuration fails.

Spoonamore claims that he confronted then-Secretary of State Blackwell at a secretary of state IT conference in Boston where he was giving a seminar in data security. “Blackwell freaked and refused to speak to me when I confronted him about it long before I met you,” he wrote to Arnebeck.

Read the email correspondence here [pdf].

On December 14, 2007, then-Secretary of State Jennifer Brunner, who replaced Blackwell, released her evaluation and validation of election-related equipment, standards and testing (Everest study) which found that touchscreen voting machines were vulnerable to hacking with relative ease.

Get Truthout in your inbox every day! Click here to sign up for updates.

Until now, the architectural maps and contracts from the Ohio 2004 election were never made public, which may indicate that the entire system was designed for fraud. In a previous sworn affidavit to the court, Spoonamore declared: “The SmarTech system was set up precisely as a King Pin computer used in criminal acts against banking or credit card processes and had the needed level of access to both county tabulators and Secretary of State computers to allow whoever was running SmarTech computers to decide the output of the county tabulators under its control.”

Spoonamore also swore that “…the architecture further confirms how this election was stolen. The computer system and SmarTech had the correct placement, connectivity, and computer experts necessary to change the election in any manner desired by the controllers of the SmarTech computers.”

Project Censored named the outsourcing of Ohio’s 2004 election votes to SmarTech in Chattanooga, Tennessee to a company owned by Republican partisans as one of the most censored stories in the world.

In the Connell deposition, plaintiffs’ attorneys questioned Connell regarding gwb43, a website that was live on election night operating out of the White House and tied directly into SmarTech’s server stacks in Chattanooga, Tennessee which contained Ohio’s 2004 presidential election results.

The transfer of the vote count to SmarTech in Chattanooga, Tennessee remains a mystery. This would have only happened if there was a complete failure of the Ohio computer election system. Connell swore under oath that, “To the best of my knowledge, it was not a fail-over case scenario – or it was not a failover situation.”

Bob Magnan, a state IT specialist for the secretary of state during the 2004 election, agreed that there was no failover scenario. Magnan said he was unexpectedly sent home at 9 p.m. on election night and private contractors ran the system for Blackwell.

The architectural maps, contracts, and Spoonamore emails, along with the history of Connell’s partisan activities, shed new light on how easy it was to hack the 2004 Ohio presidential election.

Download the Plaintiffs’ Brief here [zip].


Bob Fitrakis is co-counsel in the King Lincoln case.

NATO hacked by Anonymous

Hackers from Anonymous claim to have lifted 1 GB of data from NATO servers.

Hackers from Anonymous claim to have lifted 1 GB of data from NATO servers.


 

Computer hackers working for the activism collective Anonymous announced today that NATO has been the victim of their latest Internet crime.

In a tweet today from the hacktivist group responsible for such high-profile infiltrations as ones perpetrated again Mastercard, Visa and PayPal in the past, Anonymous announced that, “Yes, we haz [sic] more of your delicious data.”

Anonymous doesn’t intend on disclosing all of what they’ve lifted from NATO servers, however — that, says the group, would be “irresponsible.” So far they have only released a single PDF file of a document headed with the message“NATO Restricted” dated to August of 2007. The group has hinted that some of the info will be leaked in the days to come.

The group notes that they have obtained roughly 1 GB of computer data.

One spokesperson for the North Atlantic Treaty Organization tells the Telegraph that it is investigating the claims. “We strongly condemn any leak of classified documents, which can potentially endanger the security of NATO allies, armed forces and citizens,” says another NATO spokesperson that would not be named by the AP.

While law enforcement officials and investigators worldwide are largely condemning an attack on such an established and powerful institution, Anonymous has fired back, taking a jab at the operations of associated governments. In a document released in conjunction with fellow hackers LulzSec today, Anonymous responds to a message from FBI Deputy Assistant Director Steve Chabinsky in which he calls Anonymous’ actions “unacceptable.”

“Now let us be clear here, Mr. Chabinsky, while we understand that you and your colleagues may find breaking into websites unacceptable, let us tell you what WE find unacceptable,” responds Anonymous.

The hackers add their own complaints against “the FBI and international law authorities” include “Governments lying to their citizens and inducing fear and terror to keep them in control by dismantling their freedom piece by piece” and “Corporations aiding and conspiring with said governments while taking advantage at the same time by collecting billions of funds for federal contracts we all know they can’t fulfil.”

“We become bandits on the Internet because you have forced our hand,” write the hackers. “The Anonymous bitchslap rings through your ears like hacktivism movements of the 90s. We’re back – and we’re not going anywhere. Expect us.”

Anonymous offshoot LulzSec has previously attacked the computer servers of the CIA, Senate and SONY, among others. On Monday they hacked the website of News Corp’s The Sun and earlier today revealed that they would be releasing emails obtained from the servers of News of the World.

Phone-hacking whistle-blower found dead

By the CNN Wire Staff
Click to play
Hacking whistle-blower was ‘a good guy’
STORY HIGHLIGHTS
  • NEW: Hoare was recently injured in an accident, The Guardian reported
  • NEW: Was Coulson unaware of the pinging? “Bollocks,” Hoare told The Guardian
  • The death is “not thought to be suspicious,” police say
  • Hoare told the New York Times the phone hacking included celebrities’ phones

London (CNN) — One of the first journalists to go on the record and allege phone hacking at News of the World was found dead Monday, the British Press Association said.

Sean Hoare, a former News of the World employee who said Andy Coulson “encouraged” phone-hacking, “was discovered at his home in Watford, Hertfordshire, after concerns were raised about his whereabouts,” the press association said.

“The death is being treated as ‘unexplained, but not thought to be suspicious,'” the report quoted Hertfordshire police as saying.

The Guardian reported that Hoare had recently injured his nose and his foot in an accident. It was unclear whether those injuries were linked to his death.

Hoare had publicly accused News of the World of phone-hacking and using “pinging” — a method of tracking someone’s cell phone using technology that only police and security officials could access — according to the New York Times.

Hoare was one of the few sources who allowed his name to be used when speaking to the Times last year for an investigative report about allegations of phone-hacking by the British tabloid.

In his remarks, he specifically accused Andy Coulson — former editor of News of the World, who went on to become Prime Minister David Cameron’s communications director — of wrongdoing.

The Times described Hoare has a “onetime close friend of Coulson’s.”

“The two men first worked together at The Sun, where, Hoare said, he played tape recordings of hacked messages for Coulson,” the Times wrote in its report last September. “At News of the World, Hoare said he continued to inform Coulson of his pursuits. Coulson ‘actively encouraged me to do it,’ Hoare said.”

The report added that Hoare said he was “fired during a period when he was struggling with drugs and alcohol. He said he was now revealing his own use of the dark arts — which included breaking into the messages of celebrities like David and Victoria Beckham — because it was unfair for the paper to pin the blame solely on” one reporter who covered the royal family.

“Coulson declined to comment for this article but has maintained that he was unaware of the hacking,” the report said.

Second police officer quits amid scandal

News Corp’s Rebekah Brooks arrested

UK senior officer resigns amid scandal

    Coulson worked for Cameron until the police launched their new phone-hacking investigation in January, then resigned, still protesting his innocence, but saying he had become a distraction for the prime minister.

    Last week, the Times reported that Hoare, a former show-business reporter for News of the World, also described “pinging” by the newspaper. “Pinging” is a term for locating a person using his or her cell phone number — something that only law enforcement and security officials are allowed to do, the paper reported

    Hoare “said that when he worked there, pinging cost the paper nearly $500 on each occasion,” the Times reported.

    A second former editor at the paper backed Hoare’s account, speaking anonymously, the Times reported.

    The Times reported that people on the police payroll were bribed to use the technology to pinpoint people’s locations, according to the two former News of the World journalists.

    The Guardian newspaper also spoke to Hoare last week. He told the paper it was “bollocks” that Coulson didn’t know about the practice of “pinging,” noting that “the chain of command is one of absolute discipline” at News of the World.

    Hoare “repeatedly expressed the hope that the hacking scandal would lead to journalism in general being cleaned up and said he had decided to blow the whistle on the activities of some of his former News of the World colleagues with that aim in mind,” the Guardian reported Monday.

    “He also said he had been injured at a party the previous weekend while taking down a marquee erected for a children’s party. He said he had broken his nose and badly injured his foot when a relative accidentally struck him with a heavy pole from the marquee,” the report said.

    Hoare emphasized that he was not making money from telling his story, the Guardian reported.

    The terrorists behind 9/11 were also behind the anthrax attacks….. “This is Next.”

    The terrorists behind 9/11 were also behind the anthrax attacks….. “This is Next.”

    Photobucket

    The anthrax letters indeed came from the same terrorists who hate our freedoms who were still attacking us. Blamed first on Osama and then Saddam via the claim that “bentonite links the anthrax to Iraq’s WMDs labs.” This blatant lie was repeated in the MSM before being exposed. When the strain proved to be US weapons- grade, the frame up shifted to Hatfil, who was defamed mercilessly and then finally exonerated. Then to Ivins, whose flask (RMR-1029) was allegedly linked to the attack. More bullshit. We find out that Ivins lacked the necessary equipment to have carried this out.

    Find out who put the nanothermite in the towers and you’ll find out who sent the anthrax.

    Anthrax Attacks: Justice Dept. Destroys FBI Case Then Does A 180 Reversal Days Later

     

    Government admits Bruce Ivins did not have access to necessary lab equipment

    Anthrax Attacks: Justice Dept. Destroys FBI Case Then Does A 180 Reversal Days Later 160211detrick

    Steve Watson
    Prisonplanet.com
    July 20, 2011

    In a remarkable turn of events that has been relatively buried in the headlines this week, the Justice Department called into serious question a key pillar of the criminal case against the FBI’s prime suspect in the 2001 anthrax attacks, before completely reversing it’s own conclusion just days later.

    As reported by the New York Times today:

    Embarrassed Justice Department officials rushed on Tuesday to correct their own filing in a lawsuit over the 2001 anthrax letters after learning that it appeared to contradict the Federal Bureau of Investigation’s conclusion that Bruce E. Ivins, an Army scientist, prepared the deadly powder in his Army laboratory.

    In the filing dated July 15, Justice Department lawyers noted that the Army’s biodefense center at Fort Detrick, Md., “did not have the specialized equipment in a containment laboratory that would be required to prepare the dried spore preparations that were used in the letters.”

    In other words, Ivins’ lab, often referred to as the “hot suite”, did not contain the equipment needed to turn liquid anthrax into the refined powder that ended up being mailed to members of the Senate and reporters in the fall of 2001.

    The filing was made as part of a government defense against a lawsuit brought by the family of Robert Stevens, Photo Editor of The Sun in Florida and the first victim who died as a result of the attack. The court papers containing the Justice Department contradiction were discovered and reported last week by a reporter for the PBS program Frontline, which is working on a forthcoming documentary on the case with McClatchy Newspapers and ProPublica.

    The report also notes:

    In excerpts from one of more than a dozen depositions made public in the case last week, the current chief of of the Bacteriology Division at the Army laboratory, Patricia Worsham, said it lacked the facilities in 2001 to make the kind of spores in the letters.

    Ivins, who was found dead in 2008 from an apparent suicide at the same time the government was about to indict him, was identified by the FBI’s “Amerithrax Task Force” as the lone perpetrator of the attacks that killed five people and infected 17 others in the weeks immediately following 9/11.

    The FBI based it’s entire case against Ivins on the fact that the microbiologist had access to the necessary equipment in the government lab at the U.S. Army Medical Research Institute of Infectious Diseases where he worked.

    When the Justice Department realized that the latest court filing cast serious doubt on these claims about the anthrax attack, it did a 180 flip flop and sent the court a “list of corrections”.

    What the filing should have said, the department wrote, was that while the Army lab did not have a lyophilizer, a freeze-drying machine, in the space where Dr. Ivins usually worked, there was a lyophilizer and other equipment in the building that he could have used to dry the anthrax into powder.

    Even if this was the case, which is still highly questionable, it still significantly weakens the case against Ivins as the lone assailant, because it means he would have had to have access different areas of the building and use the equipment in those areas for some time without being noticed.

    It also means that the fact that others who worked in the lab were not sickened becomes even more of a key indicator that Ivins did not prepare the anthrax spores as the FBI and the government has claimed he did.

    Paul Kemp, Ivins’ lead defense attorney, said Monday that the department’s concession that the equipment wasn’t available “is at direct variance to the assertions of the government on July 29, 2008,” the day Ivins died, thus “invalidating one of the chief theories of their prosecution case.”

    This latest contradiction adds to the already voluminous unanswered questions and contradictory evidence surrounding the case.

    Earlier this year a report produced by a panel of independent scientists asserted that there was not enough scientific evidence for the FBI to convict Ivins, vindicating those who have consistently pointed to a deeper conspiracy behind the case.

    The $1.1 million report, commissioned by the FBI and produced by The National Academies of Sciences, concluded that the FBI has overstated the science in its investigation into the microbiologist.

    The report cast doubt on the supposed link between a flask of anthrax found in Ivins’ office and letters containing the bacterial spores that were mailed to NBC News, the New York Post, and the offices of then-Sen. Tom Daschle and Sen. Patrick Leahy.

    “The scientific link between the letter material and flask number RMR-1029 is not as conclusive as stated in the DOJ Investigative Summary,” the 190 page report stated.

    “Although the scientific evidence was supportive of a link between the letters and that flask, it did not definitively demonstrate such a relationship, for a number of reasons,” said Dr. David Relman, a bioterrorism expert at Stanford University School of Medicine who served as vice chair of the review committee. “Our overarching finding was that it is not possible to reach a definitive conclusion about the origins of the B. anthracis in the mailings based on the available scientific evidence alone.”

    “This shows what we’ve been saying all along: that it was all supposition based on conjecture based on guesswork, without any proof whatsoever,” lawyer Paul Kemp told The Washington Post.

    “For years, the FBI has claimed scientific evidence for its conclusion that anthrax spores found in the letters were linked to the anthrax bacteria found in Dr. Ivins’s lab,” said Sen. Charles E. Grassley (R-Iowa). The report “shows that the science is not necessarily a slam-dunk. There are no more excuses for avoiding an independent review.”

    Of course, there will not be an independent review any time in the near future because, as Glenn Greenwald of Salon has pointed out, all efforts to move in that direction have been aggressively blocked by the Obama Administration:

    President Obama — in what I think is one his most indefensible acts — actually threatened to veto the entire intelligence authorization bill if it included a proposed bipartisan amendment (passed by the House) that would have mandated an independent inquiry into the FBI’s anthrax investigation.

    Indeed, the veto threat issued by the Obama White House was refreshingly (albeit unintentionally) candid about why it was so eager to block any independent inquiry: ”The commencement of a fresh investigation would undermine public confidence in the criminal investigation and unfairly cast doubt on its conclusions.”

    Ivins’ death provided a neat tie up to the case, which was officially closed last year by The Justice Department. However, a clear motive was never determined, and no one ever reported seeing Ivins prepare anthrax spores or mail the supposed letters.

    Previous assertions by a former colleague and friend of Bruce Ivins, and the original suspect in the FBI’s investigation into the attacks, have also raised serious questions.

    Shortly after Ivins’ death, Dr. Ayaad Assaad, an Egyptian-born toxicologist at the U.S. Environmental Protection Agency, declared that Ivins did not kill himself and was not behind the attack at all.

    Assaad made the comments in an interview with a local Fort Detrick newspaper in September 2008.

    The Frederick News Post reported:

    Assaad, who worked in a U.S. Army Medical Research Institute of Infectious Disease lab at Fort Detrick from 1989 to 1997 developing a vaccine for ricin, said in an interview Saturday he does not believe Ivins was guilty.

    “He’s a great man. He’s honorable, sincere, honest and most important, he didn’t kill five people and he didn’t kill himself,” Assaad told the newspaper.

    Assaad knew Ivins well, not only were they colleagues but their four children were all classmates In Frederick.

    Assaad was extensively questioned by the FBI On October 1, 2001, a fortnight after the first anthrax letters were mailed. It later emerged that the FBI’s lead, a letter from an unidentified person who claimed Assaad was planning a biological terrorist attack, was false.

    Anthrax Attacks: Justice Dept. Destroys FBI Case Then Does A 180 Reversal Days Later 090908AssaadThe mystery letter identified Assaad as a former USAMRIID microbiologist and also pinpointed his time at the U.S. Army Medical Research Institute of Chemical Defense at Aberdeen Proving Ground in Harford County, indicating that whoever sent it had access to detailed army records.

    The anonymous letter was sent shortly after 9/11 but before anyone knew about the anthrax-laced letters. On October 5, 2001, about 10 days after the anonymous letter was mailed, Robert Stevens became the first of five individuals to die from an anthrax infection, indicating that someone had wanted to frame Assaad for the attacks.

    “This anthrax issue is part of a much bigger issue,” Assaad also commented. “The roots of corruption are so deep in (USAMRIID), and this is the thing that the people in Frederick don’t understand.”

    Former government biological weapons legislator Dr Francis Boyle shares Assaad’s view that Ivins has been used as a patsy in a larger cover up.

    “Ivins is only the latest dead microbiologist.” Boyle has previously stated, “You also have to tie into this the large numbers of dead microbiologists that have appeared since around the summer before these events, when the New York Times revealed the existence of the covert anthrax weapons programs run by the CIA, and that too is in the public record.”

    In  September 2007, Ivins sent an e-mail to himself, in which he said he knew of the identity of the anthrax killer, without actually stating who he believed it to be. It is not known why he did this. Prior to his death in 2008, he told friends that government agents were hounding him and his family.

    Related Reading:

    Government Biological Weapons Legislator: Anthrax Inside Job Cover Up Continuing

    Demand that the FBI Reveal How Much of Ivins’ Anthrax Sample was Taken by Other People

    Insights Into the Question of Whether the Anthrax was Weaponized

    The Anthrax Attack Was a Classic False Flag Operation Targeting Arabs

    Hair Samples in Anthrax Case Don’t Match

    Proof that Ivins Couldn’t Have Done It (At Least Not Alone)

    Handwriting Analysis Fails to Tie Ivins to Anthrax Letters

    The Killer Anthrax Did Not Even Originate at Fort Detrick

    FBI said to have stalked Ivins’ family

    Colonel Anderson Refutes False Allegations Against Dr. Ivins

    Explained: Why The Anthrax Strain Was Found in Ivins’ Office

    Questions about the Anthrax Suspect and His Interactions with Mental Health Professionals

    Inside the tent, the best bioterrorist money could buy?

    Olbermann Countdown: Anthrax Attacks Inside Job?

    Scientists Question FBI Probe On Anthrax: Ivins Could Not Have Been Attacker, Some Say

    Anthrax Suspect Was Involuntarily Committed to Psychiatric Hospital Shortly Before His Death

    The FBI Admits It Has No Case Against Ivins

    CIA Had Killer Anthrax

    Anthrax Attack Was State-Sponsored Terror (But the State Was America)

    My Conversation With a Ft. Detrick Scientist

    Ivins Can Defend Himself in Court and Obtain Justice Against the FBI

    Attorney: Ivins never knew he was ‘the suspect’

    Ivins Could Not Have Applied High-Tech Coating to the Killer Anthrax

    The Anthrax Cover-Up

    The Biowar Story Not Told In The Aftermath Of A Scientist’s Suicide

    Related video: Prof. Francis Boyle on The Alex Jones Show August 21, 2008 – Anthrax “Inside Job”